Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2010


ΜΑΓΚΑΣ ΚΑΙ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ

Γιος κουρέα, μεγάλωσε στου Ζωγράφου, με οδηγό το ένστικτό του που δεν τον άφησε ποτέ. Πήγαινε νυχτερινό Γυμνάσιο, δούλευε τη μέρα κι έβρισκε ώρες για τον Παναθηναϊκό, ποδοσφαιριστής αρχικά και φανατικός οπαδός του, ώς το τέλος. Στο θέατρο μπήκε ενστικτωδώς κι ενστικτωδώς απευθύνθηκε στον Κατράκη. Έκτοτε η πορεία του ήταν εντυπωσιακή. Αστέρι λαμπερό στο σινεμά, είδωλο με την διπλή ιδιότητα του καλλιτέχνη και του αντρικού προτύπου που «σάρωνε» στον γυναικείο πληθυσμό, καλός ηθοποιός που ανέπτυσσε το χάρισμά του στη σκηνή, τροφοδοτούσε διαρκώς το ενδιαφέρον μας.
Όση λατρεία και αφοσίωση είχε στο θέατρο και στον κινηματογράφο, κατά τα εφηβικά του χρόνια, ο Νίκος Κούρκουλος άλλη τόση αγάπη έδειχνε έμπρακτα και στο ποδόσφαιρο. Στις αρχές της δεκαετίας του 1950, παράλληλα με τους πρώτους ρόλους του στη σκηνή (και αργότερα στην οθόνη), είχε αναλάβει αμυντικούς ρόλους και στο γήπεδο. Μεταξύ 1951-53 αγωνίσθηκε στον Παναθηναϊκό ως κεντρικός οπισθοφύλακας. Είχε δελτίο και προπονούνταν κανονικά στην ομάδα του Τριφυλλιού. Οι προπονητές του μάλιστα εκείνη την εποχή ­ και ιδιαίτερα ο Οδυσσέας Τσούτσος ­ τον θεωρούσαν ταλαντούχο και ανερχόμενο.

Ο Νίκος Κούρκουλος φόρεσε τη φανέλα με το νούμερο 5 του Παναθηναϊκού ­ για μικρό διάστημα ­ όταν είχαν μεταγραφεί στην αθηναϊκή ομάδα ο Βαγγέλης Πανάκης (από τον ΠΑΟ Καλογρέζας) και οι Λάκης Πετρόπουλος και Κώστας Λινοξυλάκης (από τον Αστέρα Αθηνών). Κι αν το θέατρο και το σινεμά τον κατέκτησαν οριστικά ­ τότε ­ ο Νίκος Κούρκουλος ποτέ δεν έπαψε να αγαπά το καλό ποδόσφαιρο και να θαυμάζει τον Παναθηναϊκό. Κάποιες στιγμές παρακολουθούσε ακόμη και τις προπονήσεις, ιδιαίτερα τη δοξασμένη περίοδο του Γουέμπλεϊ, όταν τεχνικός ηγέτης των «πρασίνων» ήταν ο διάσημος Φέρεντς Πούσκας. 
Στη φωτογραφία ο Νίκος Κούρκουλος με τον Γιώργο Φούντα και τον Πάνο Γεραμάνη παρακολουθούν (από τις θέσεις των επισήμων του γηπέδου της Λεωφόρου Αλεξάνδρας) προπόνηση του Παναθηναϊκού, τον χειμώνα του 1970.

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΕΣ ΠΑΟ  εδω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου