Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Μπαμ εξω..Μπουμ μεσα!!!!




Τιτλος κλεμμενος απο τον φιλο Δημητρη!
Ταιριαζει απολυτα μετα απο το σημερινο παιχνιδι.

Μπραβο στην Παε για την βραβευση του Γιατσεχ!!
  Τζιμπρίλαρος με  Λάζαρο  καθάρισαν  ματσάκι. 
Πολύ καλός και ο
"σκόρερ για την ομαδα μας..ΑΛΕΝΝ ΜΠΟΥΜΣΟΟΟΝΓΚ!!!."



Αυτο το σχεδιο της  ΕΛ.ΑΣ σήμερα 
ηταν πραγματικα 
ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟ!!
Περιεργως "αυτες"οι μερες θυμιζουν κατι θλιβερο για εμας..και γιαυτο θεωρω προκλητικη την σταση τους και πολυ καλα "σχεδιασμενη".


Παρατάσοντας τρεις διμοιρίες έξω από τις θύρες των οργανωμενων με σκυλους και αλλα πολλα,και με το που εφτανες γηπεδο καταλαβαινες οτι εχουν καποιες διαταγες!!
ΝΤΡΟΠΗ 
Εκτος το οτι δεν πρεπει να κανουν τοσο γενικευμενη χρηση δακρυγονων
πρεπει να καταλαβουν 
οτι εχουμε και μικρα παιδια μεσα στις θυρες... 
Και σε αυτες των οργανωμενων!! 

Ειμαι ιδιαιτερα χαρουμενος που εχω διαρκειας στους οργανωμενους..
Γιατι το λεω αυτο??
Γιατι απλουστατα γνωστοι μου φιλοι 
που ηταν σημερα στην 11-12 (και λογικα και στις αλλες)μου μιλουν για τα πιο απιθανα σχολια 
που ακουνε εκει..
Για υβρεις συνεχομενες σε παιχτες μας..
για ειρωνικα χειροκροτηματα...
Με το παραμικρό, με την πρώτη λάθος πάσα, ανελέητο κράξιμο
Μιλαμε για ανθρωπους που λατρευουν την αχνα και ανοιγουν το στομα μονο σε αποδοκιμασιες.. 
Δεν θα το αντεχα ομολογω και σιγουρα 
θα πιανομουν στα χερια.



ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΘΕΙΤΕ!!!







ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΓΑΜΗΜΕΝΟ



ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ!!!
















1 σχόλιο:

  1. φοβερο αρθρο, αδελφε
    αν και ποτε δεν εχω παει σε αλλη θυρα πλην οργανωμενων, φανταζομαι οτι δεν θα μπορουσα ν΄αντεξω ουτε λεπτο.
    θυρα 13, αδελφε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή